10 mažų žingsnelių geresnei širdies sveikatai, Ar per karantiną dirbate?

5 būdai, kaip išmanios apyrankės padės palaikyti formą

Problema ne tik ta, kad žmonėms sunku prisiversti daugiau judėti, bet ir ta, kad mums kaip niekada paprasta to nedaryti.

  • Dailios figūros receptas — 10 žingsnių Ėjimas Gražina Vasiliauskienė Alfa.
  • Rubrika: Rikiavimas: Tamsioji bėgimo pusė, apie kurią nedaug kas žino, o paskui baigiasi net vidaus organų pažeidimais: koks bėgimas yra naudingas, koks žalingas, kam prie starto geriau visai nestoti ir kaip iš tikro reikėtų elgtis po finišo   5 Reguliarus bėgimas ristele ar ėjimas sparčiu žingsniu kaip aktyvaus fizinio poveikio priemonių — neabejotinai didžiausias teigiamas sveikatos katalizatorius tiek sveikiems, tiek sergantiesiems įvairiomis lėtinėmis ligomis.

O jeigu dar ir nėra galimybės reguliariai lankytis sporto klube, pasirūpinti savo fizine sveikata tampa tikru iššūkiu.

Laimei, situaciją palengvinti čia gali technologijos. Jeigu konkrečiau, išmaniosios apyrankės. Šis paprastas, bet labai praktiškas įrankis ne be reikalo laikomas medicinos ateitimi. Apyrankės savininkas ne tik gali padėti stebėti savo fizinį aktyvumą, bet ir jos dėka gauti būtent sau skirtų patarimų, kaip siekti geresnių rezultatų. Pristatome 5 būdus, kaip šis prietaisas padės jums gyventi sveikiau.

Visko pradžia — kaip išmaniosios apyrankės stebi mūsų miegą Miegas — mūsų sveikatos pagrindas.

Vaikščiojimas kelią į vilniečių gyvenimo būdą skinasi mažais žingsneliais Sostinės Naujininkų seniūnijoje penkis mėnesius vykdytas bandomasis fizinio aktyvumo skatinimo projektas VilniusEina išjudino ne tik gyventojus, bet ir biuruose dirbančius vilniečius.

Žmonės intuityviai šitai žinojo jau daugybę amžių, bet pastarųjų dešimtmečių moksliniai tyrimai tai įrodė nenuginčijamai. Miegas yra mūsų fizinės ir dvasinės sveikatos pagrindas.

Susiję straipsniai

Kai jis nėra kokybiškas, mums trūksta jėgų, rizikuojame priaugti svorio, smarkiai išauga hipo- ir hipertenzijos priežastys ligų tikimybė, sutrinka netgi mūsų kognityvinės funkcijos. Taigi, prižiūrėti savo miego 10 mažų žingsnelių geresnei širdies sveikatai būtina.

Išmaniosios apyrankės labai puikiai padeda tai daryti. Toks prietaisas stebi žmogaus miego ritmą, fiksuodamas jo stadijas mes iš pradžių miegame lengvai, tada pasineriame į gilų miegą, o jo metu taip pat turime intensyvaus sapnavimo arba REM periodus.

Nesijaudinkite, lieti prakaito sporto salėje dėl aplankiusios silpnumo akimirkos nereikės — sudeginti nepageidaujamas kalorijas galima ir einant. Amerikiečių moksliniai tyrimai rodo, kad moterys, kasdien nueinančios 10 ar daugiau tūkstančių žingsnių, gali pasigirti dailesne figūra, sakoma pranešime spaudai.

Visos jos turi būti kokybiškos, nes atlieka tam tikras funkcijas. Išmanioji apyrankė tą kokybę kaip tik ir stebi, fiksuodama, kiek laiko jūs iš tikrųjų išmiegate, o taip pat ar nepatiriate miego sutrikimų pavyzdžiui, miego apnėjos.

koks klimatas yra tinkamas hipertenzijai

Surinkusi pakankamai duomenų, ji netgi gali patarti jums, kada yra optimaliausias metas eiti miegoti ir keltis. Išmanioji apyrankė prižiūri jūsų širdį Širdis — tai sunkiausiai dirbantis žmogaus organas. Vidutinio žmogaus širdis kiekvieną dieną suplaka maždaug   kartų, o iš viso perpumpuoja kiek daugiau nei litrų kraujo. Sutikite, krūvis iš tiesų milžiniškas.

Apie moterų išgyvenimus: ką daryti, kai džiaugsmas mus palieka nejučia? Parengė Rasa Džiovėnaitė. Apie tai, kad pavasario jau sulaukėme išduoda ne tik kalendorius. Būtų galima pajuokauti, kad pavasario pranašai yra moterims skirti žurnalai ir interneto svetainės, kuriose kiekvienais metais žiemos pabaigoje pradeda mirgėti antraštės apie plokščią pilvą, tvirtus raumenis ir dietų galią.

Nieko nuostabaus, kad būtent širdies ligos išsivysčiusiose šalyse kelia didžiausią pavojų žmonių gyvybei. Taigi, širdies veiklos stebėsena turėtų tapti savaime suprantama kasdienės sveikatos priežiūros rutina.

grikių košės hipertenzija

Išmaniosios apyrankės čia gali tapti nepamainomu pagalbininku. Būdamos ant jūsų riešo, jos nuolat fiksuoja širdies ritmą ir jo pokyčius. Kiekvieno žmogaus atveju jis šiek tiek skiriasi, o taip pat labai priklauso nuo jūsų fizinės veiklos, streso lygio ir panašių faktorių.

10 žingsnių – receptas dailiai figūrai - DELFI Gyvenimas

Algoritmas padės jums išvesti vidurkį, o taip pat aptikti anomalijas. Arba atvirkščiai. Perspėti, jeigu besimankštindami iš savęs reikalaujate šiek tiek per daug. Išmaniosios apyrankės ir žingsnių skaičiavimas — kodėl verta? Žingsnių skaičiavimais pastaraisiais metais tapo kone mada.

erškėtuoges nuo hipertenzijos, kada gerti

Ciniškesni žmonės netgi juokiasi, kad aplinkinių pastangos kasdien pasiekti tą standartinę 10  žingsnių ribą atrodo gana komiškai. Tačiau šaipytis pagrindo yra labai mažai. Laikais, kai dauguma žmonių gyvena labai sėsliai, disciplina, palaikant racionalų fizinio aktyvumo lygį, yra tiesiog būtina, o tokie sužaidybinti elementai, kaip medaliai už dienos, savaitės ar mėnesio pasiekimus, labai padeda kasdieninei mūsų motyvacijai.

Žingsnių skaičiavimo naudą puikiai iliustruoja pernai pabaigtas tyrimas. Pusei žmonių grupės buvo įteiktos žingsnius skaičiuojančios apyrankės, o kita jos pusė žingsnių neskaičiavo. Skaičiuojantieji buvo skatinti tris mėnesius nueiti bent po žingsnių per dieną. Po kelių metų pakartojus tyrimą, paaiškėjo, kad žingsniavusieji per tris mėnesius ne tik spėjo susiformuoti naują skaičiavimo įprotį, bet ir tokiu būdu  66 proc.

ką daryti sergant 2 laipsnio hipertenzija

Išmaniosios apyrankės ir kalorijų skaičiavimas Žinoma, tikrai nėra taip, kad jums tiesiog žūtbūt reikėtų nueiti tuos 10  žingsnių. Tai viso labo universalus kelrodis, kurį yra nustatę sveikatos priežiūros specialistai. Jie išskiria penkias pagrindines žmonių kategorijas: sėsliuosius iki žingsnių per dienąmenkai aktyviusgana aktyviusaktyvius ~10 ir labai aktyvius daugiau nei 12 Tačiau svarbus ne tik žingsnių, bet ir suvartojamų kalorijų kiekis.

Išmaniosios apyrankės

Jeigu kiekvieną dieną jų sudeginsite tiek pat, kiek suvalgysite, jūsų fizinė būklė išliks puiki. Išmaniosios apyrankės čia irgi nepakeičiamas pagalbininkas. Jos stebi ne tik jūsų miegą ar judėjimą, bet ir skaičiuoja deginamas kalorijas. Tuo pačiu, fiksuoti galima ir kalorijas, kurias suvartojate. Pavyzdžiui, FitBit savininkai gauna prieigą ir prie hipertenzija su kirkšnies išvarža aplikacijos.

Joje tereikia reguliariais vesti informaciją apie tai, ką valgote. Šie duomenys bus sukryžminti su judėjimo statistika, tad bus daug lengviau stebėti ar tebesate teisingame kelyje.

straipsniai apie hipertenzijos prevenciją

Išmaniosios apyrankės — aktyvus mankštos partneris Tačiau išmaniosios apyrankės — tai ne tik stebėtojas. Jeigu leisite šiems prietaisams aktyviai įsitraukti į jūsų 10 mažų žingsnelių geresnei širdies sveikatai rėžimą, jie padės jums pasiekti dar geresnių rezultatų. Visų pirma, didžioji dalis išmaniųjų apyrankių gamintojų siūlo ir derančias aplikacijas.

Jose saugomi praktiškai visi duomenys apie jūsų judėjimą, tad ant savo riešo iš tikrųjų turėsite galingą analizės įrankį.

7 Ways to Make a Conversation With Anyone - Malavika Varadan - TEDxBITSPilaniDubai

Jis padės susigaudyti, kada ir kokia veikla užsiėmėte, kiek kalorijų sudeginote, kaip jūsų kūnas reagavo į krūvį ir t. Dar daugiau, aplikacijoje rasite ir labai praktiškas mankštos programas.

Turėdami racionaliai sudėliotą planą išvengsite tiek apsileidimo, tiek persistengimo netinkamas krūvio pasirinkimas išskiriamas kaip vienas dažniausiai pasitaikančių priežasčių, kodėl žmonės meta sportą.

Dar daugiau, tokios aplikacijos leidžia savo pasiekimais dalintis ir su draugais ar tiesiog sporto entuziastas iš viso pasaulio. Kaip žinia, kartu stengtis ir siekti rezultatų — daug lengviau.

Taip pat perskaitykite