Kaip bėgti su hipertenzija

Ką reikia žinoti pradedant sportuoti, kad nepakenktume savo širdžiai

kaip bėgti su hipertenzija guašos masažas sergant hipertenzija

Tai — 40 minučių trukmės pasivaikščiojimas lygia vietove. Tiesa, apie tokio fizinio aktyvumo naudą prisimename tik tuomet, kai jau trenkia infarkto žaibas. Bet tai nėra fizinio aktyvumo pabaiga.

kaip bėgti su hipertenzija ūžimas ausyse su hipertenzija

Tai — antroji galimybė pamėgti kaip bėgti su hipertenzija. Pasivaikščiojimas ©  Corbis Vaikštinėjimąsi reikia pradėti nuo lėto žingsnio, bet jį palaipsniui spartinti stebint savo savijautą. Jei dažnėjantis širdies susitraukimų dažnis pabaigus vaikščioti išlieka dar bent penkias minutes — persistengėte, reikia mažinti krūvį, rašo pravda.

kaip bėgti su hipertenzija senna ir hipertenzija

Žmonėms, kuriems yra tekę patirti infarktą, paprastai nurodoma užsiimti gydomąja fizine veikla pvz. Bet didžioji dauguma namo grįžusių žmonių nustoja mankštintis. O stebėjimai parodė, kad jei pacientas gimnastikos pratimus atlikinėtų bent metus, tai jos poveikis iš dalies pavaduotų antitrombinių preparatų, beta-blokatorių, kurie mažina širdies apkrovimą bei cholesterino kiekį kraujyje mažinančių vaistų poveikį.

Mūsų draugai

Jei fizinių pratimų rinkiniai būtų atliekami nuolat, tuomet mirtingumas po infarkto pirmaisiais metais sumažėtų 25 procentais. Todėl nereikia po infarkto iškart ieškotis sau karsto. Juk netgi hipertenzijos atveju, kuomet arterinis kraujospūdis yra kontroliuojamas, galima užsiimti neintensyviomis, bet reguliariomis treniruotėmis.

kaip bėgti su hipertenzija hipertenzija ir mirtis

Treniruotėms tinkamos sporto rūšys — tai vaikščiojimas, bėgimas, plaukiojimas, slidinėjimas, aerobika — kitaip tariant, ilgalaikis, ritmiškas, nepertraukiamas krūvis. Jei žmogus serga bronchine astma, tai jam rekomenduojami tokie sportiniai pratimai, kurie skatina kvėpavimo aparato vystymąsi: plaukiojimas, rankinis, irklavimas.

Egzistuoja ir vadinamoji fizinio krūvio astma, kuomet kosulio priepuoliai prasideda dėl fizinio krūvio.

kaip bėgti su hipertenzija nuolatinis sveikatos širdies vitaminas

Tokiais atvejais reikia būti labai atsargiu, bet nereikia žmogaus priskirti neįgaliesiems. Sportuoti galima kartu gydantis vaistais.

Nuorodos kopijavimas

Einant sportuoti būtina su savimi turėti inhaliatorių. Kai išlinkęs stuburas kifozėsportuoti yra tiesiog būtina. Nors galutinai kifozės pašalinti nepavyks, bet ji neprogresuos. Šiuo atveju rekomenduojama gimnastika, važiavimas dviračiu, plaukiojimas. Visų pirma būtina stiprinti raumenis, nuo kurių priklauso laikysena.

Tai galima daryti treniruoklių salėje, užsiimti jėgos aerobika, jėgos akva-aerobika. Netgi treniruokliai šiuo atveju iš esmės nėra kontraindikuotini — kontraindikuotinas tik vertikalus stuburo krūvis.

Ką reikia žinoti pradedant sportuoti, kad nepakenktume savo širdžiai

Būti tokioje padėtyje reikia iki pusantros valandos. Trumparegiams visų pirma naudinga plaukioti, nes plaukiojimas labai gerai mažina regos įtemptumą, pagerina akių aprūpinimą krauju, nes plaukiant gerėja viršutinės pečių linijos raumenys. Nepamirškite, kad vartojate vaistus Nuo kaip bėgti su hipertenzija kurių vaistinių preparatų gali priklausyti jūsų treniruočių eiga. Beta-adrenoblokatoriai, skiriami išeminės širdies ligos profilaktikai, mažina širdies susitraukimų dažnį.

Diuretikai, kalcio kanalų blokatoriai vartojami esant hipertenzijai plečia kraujagysles, o staigus kūno padėties keitimas sukelia galvos svaigulį. Atsižvelgti reikia į daug dalykų, todėl jei nusprendėte pradėti aktyviai sportuoti, būtina gydytojo ir patyrusio instruktoriaus konsultacija.

Yra du kriterijai, nuo kurių priklauso tinkamo krūvio intensyvumas: savijauta prieš vyrų hipertenzijos terapija ir savijauta po jo.

Komentarai

Dar gyvuojanti nuomonė, kad kuo sunkiau tuo geriau, yra neteisinga. Jei krūvis neatitinka organizmo galimybių, tai net ir santykinai nedidelis aktyvumo intensyvumas gali būti pavojingas sveikatai. Bet koks fizinis aktyvumas didina traumų riziką, gali paskatinti jau esamų ligų paūmėjimą, todėl reikia suderinti maksimalų mankštos efektyvumą bei maksimalų saugumą. Derinimo galimybių yra daug. Pavyzdžiui, 5 minutės bėgimo prilyginamos 10 minučių ėjimo ir 15 minučių plaukiojimo.

kaip bėgti su hipertenzija hipertenzija nuo diprospan

Bet bėgiojant apkraunami klubo, kelių raumenys, stuburas. Kokia prasmė bėgioti 5 minutes, jei galima 10 minučių vaikščioti, o nauda sveikatai bus ta pati? Nuorodos kopijavimas Nuo infarkto reikia ne bėgti, o nueiti Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Taip pat perskaitykite