Mankštos programa širdies sveikatai. Tapkite mūsų draugais FACEBOOK

mankštos programa širdies sveikatai

ar kardiologas gali diagnozuoti hipertenziją

Pavaikščiokite kelias minutes po biurą, užkalbinkite kolegas, įdėkite naujo popieriaus į spausdintuvą. Jei esate namuose, pasinaudokite puikia proga pavalyti dulkes. Tokia jūsų 2 minučių mankšta, kuri apsaugos jus nuo širdies ligų, diabeto ir sumažins vėžinių susirgimų riziką.

Aš turiu hipertenziją 36 m

Jums nereikės prakaituoti sporto salėje, bėgioti lyjant lietui po gyvenamąjį rajoną ar išgauti lotoso pozos, todėl fizinis aktyvumas tiks visiems, kas nemėgsta sportuoti.

Tačiau pirmai progai pasitaikius, jums tiesiog reikės atsikelti nuo kėdės, krėslo ar sofos ir užsiimti veikla, kuri reikalauja aktyvaus judėjimo.

širdies hipertrofija su hipertenzija

Jis reguliariai sportavo tik 3 minutes per dieną, o mokslininkai stebėjo, kaip trumpa mankšta veikia jo sveikatą. Eksperimentas parodė, kad pakako net 3 minučių reguliaraus fizinio aktyvumo, kad pagerėtų žurnalisto kraujotaka, sumažėtų mankštos programa širdies sveikatai bei diabeto rizika.

Australijos mokslininkai jau dešimtmetį tyrinėja, kaip sėdimas darbas ir fizinis neaktyvumas veikia žmogaus sveikatą ir gyvenimo trukmę. Paaiškėjo, kad reguliarios 6 valandos sėdėjimo be pertraukų apie 11 metų net 34 proc. Mokslininkai pastebėjo, kad sėdimas darbas nekelia tokio pavojaus, jei žmonės dažnai daro pertraukas, per kurias juda.

vaistus nuo tachikardijos ir hipertenzijos

Jie apskaičiavo, kad 1 valandai sėdėjimo reikalingos 2 minutės judėjimo. Tiek pakanka, kad pagreitėtų kraujotaka, medžiagų apykaita, suaktyvėtų enzimai, kurie padeda raumenims naudoti kraujyje esančius riebalus ir cukrų.

kakavos ir širdies sveikata

Ką daryti, kad 2 minučių pertraukėlės taptų įpročiu Jei pokalbis ilgas, kalbėdami vaikščiokite. Nelaikykite butelio vandens ant stalo arba termoso su kava ar arbata.

graikiniai riešutai nuo hipertenzijos

Dokumentus archyvuokite iš karto, išmeskite šiukšles, nusivalykite stalą. Namų tvarkymas — puiki mankšta.

Mankšta nugaros raumenų stiprinimui „Tvirta nugara“ - Eglės sanatorija

Taip pat perskaitykite