Sergant hipertenzija, galite apsipilti šaltu vandeniu

Kaip pakelti nuotaiką, kai už lango dargana?

Kiekvieną rytą ir vakarą keletą minučių pabūkite visai nuogi. Vanduo veikia stipriausiai Grūdinimasis vandeniu veikia stipriau negu oro sergant hipertenzija. Tad grūdintis vandeniu pradėkite po truputį. Švelniausia procedūra — apsitrynimas.

Sudrėkinkite rankšluostį kambario temperatūros vandeniu ir patrinkite kaklą, rankas, krūtinę, nugarą. Paskui — pilvą, juosmenį, kojas. Tada tas vietas sausai nusišluostykite ir stipriai net iki raudonumo ištrinkite sausu rankšluosčiu. Kai įprasite prie šios procedūros, pereikite prie sudėtingesnių.

Maudynes baikite šaltu dušu.

sergant hipertenzija, galite apsipilti šaltu vandeniu mažiausiai šalutinį poveikį sukeliantys vaistai nuo hipertenzijos

Pradėti grūdintis galima maudantis po dušu. Nusiprauskite šiltu vandeniu, paskui po truputį sukite vis šaltesnį vandenį iki visai šalto ir pabūkite po juo bent minutę. Pakiškite kojas po šaltu vandeniu.

Informacija apie aukštą kraujo spaudimą

Tai paprasta, bet labai efektyvi procedūra. Kojos itin jautrios šalčiui, todėl šią procedūrą reikia daryti laipsniškai ir nuosekliai. Iš pradžių patartina kojas apsipilti vėsiu vandeniu kasdien vakare, o po savaitės taip grūdinkitės du kartus per dieną: ryte ir vakare.

Susiję straipsniai

Jei procedūrą kartosite kasdien, šalčio teikiamą naudą pajusite jau po dviejų savaičių. Atšals rankos, galite apsipilti šaltu vandeniu protas. Grūdintis galima pradėti ir apsipilant rankas šaltu vandeniu. Į vandenį panardinkite arba juo apliekite ranką nuo alkūnės iki pirštų galiukų. Tai ir puikus būdas atsikratyti nerimo bei susierzinimo. Apsipylimas grūdina ir masažuoja.

Komentuoti

Apsipylimas iki pusės arba viso kūno apipylimas ne tik grūdina organizmą, bet ir veikia kaip masažas. Mat odos paviršių dirgina vandens srovelės. Ypač smagi ši procedūra pirtyje. Tačiau galima apsipilti ir ežero ar upės vandeniu, vonioje.

Temos, straipsniai, įmonės

Pirmą kartą bandant šią procedūrą vandens temperatūra turi būti ne žemesnė kaip 30 laipsnių. Vėliau ją po truputį mažinkite. Svarbu vandenį pilti pamažu, kad jis aplietų visas kūno vietas. Po apsipylimo kūną energingai ištrinkite rankšluosčiu ar pasimankštinkite, kad greičiau sušiltumėte. Jūros terapija Maudytis jūroje, klausytis jos ošimo, vaikštinėti pakrante labai smagu. Tai puikus poilsis ir pavargusiam kūnui, ir protui. Be to, maudynės jūroje bene labiausiai grūdina organizmą.

Šaltesnis vanduo, didesnė nauda. Jūros vanduo dažniausiai būna gerokai šaltesnis už ežero, tvenkinio ar to, kuriuo grūdinamės vonioje. Todėl ir efektas didesnis. Masažuoja raumenis ir padus. Jūros vanduo ne tik puikiai grūdina, bet ir masažuoja. Bangos masažuoja odą ir raumenis, o smėlis ir akmenukai — kojų padus. Gaivaus oro gurkšnis. Pajūrio oras taip pat stiprina imunitetą ir grūdina.

sergant hipertenzija, galite apsipilti šaltu vandeniu tiazidinis diuretikas nuo hipertenzijos

Tai puiki profilaktinė priemonė prieš dažnas slogas, tonzilitus, bronchitus, alergines ligas. Pajūrio oras labai gerai veikia kvėpavimo takų gleivines, nes jodo jonai ir druskų garai valo ir suminkština sergant hipertenzija takus.

sergant hipertenzija, galite apsipilti šaltu vandeniu povandeninė žvejyba ir hipertenzija

Stebuklas rasos lašelyje Braidžiojimas — štai to stebuklo esmė! Braidant po rasą puikiai grūdinasi organizmas, nes pade yra net 36 refleksogeninės zonos, susijusios su įvairiais organais.

Ryte, dar nepatekėjus saulei, arba vėlai vakare išsispirkite iš batų ir pabraidžiokite po rasotą žolę. Taip sustiprinsite imunitetą, suaktyvės odos receptorių veikla. Ši procedūra ypač naudinga, kai vargina išsiplėtusios venos, kojų prakaitavimas.

Pagerina net plaučių veiklą ir padeda atsikratyti galvos skausmo. Vakare pabraidžiojus po rasą lengviau užmigti. Panašiai veikia ir braidžiojimas ežero, upės pakrante. Jei sergate šlapimo pūslės ligomis, šlapimtakių infekcija, hipertonija, trombozėmis, taip stiprinti imuniteto geriau nemėginkite, nes liga tik paūmės. Sveikiems žmonėms ilgai bėgioti basiems po pievą ar braidžioti vandenyje taip pat nereikėtų. Kai šalta rasa ar vanduo tampa nemalonus, kojas reikia sausai nusišluostyti ir apsimauti kojines.

Mūsų draugai

Taisyklės, kurių nevalia pamiršti Neužtenka porą kartų įbristi į upę ar apsipilti lediniu vandeniu ir tikėtis, kad visus metus nekibs ligos. Grūdintis reikia nuolat. Mat mėnesį neatliekant procedūrų organizmas vėl praranda atsparumą šalčiui.

Ir nepamirškite kelių taisyklių, nes kartais, stengiantis apsisaugoti nuo ligų, galima jų dar daugiau prisišaukti. Procedūras rinkitės atsargiai. Ypač to neturėtų pamiršti vyresnio amžiaus žmonės. Mat bėgant metams organizmui sunkiau adaptuotis po šalčio procedūrų, reikia daugiau laiko grįžti į įprastą ritmą. Tad vyresnio amžiaus žmonėms rekomenduojamos oro vonios, mankšta lauke ir kūno trynimas drėgnu rankšluosčiu, kojų ar rankų apsipylimas vėsiu, bet ne lediniu vandeniu.

Jeigu susirgote, grūdinimąsi atidėkite. Pradėti grūdintis galima bet kada, svarbu, kad tuo metu žmogus būtų sveikas. Jeigu jums perši gerklę, užgulusi nosis, sloguojate ar skauda galvą, nekiškite į šaltą vandenį net mažojo kojos pirštelio. Mat apsipylus lediniu vandeniu ar pabraidžiojus po rasą gali prikibti plaučių uždegimas.

sergant hipertenzija, galite apsipilti šaltu vandeniu hipertenzijos vėlavimas

Dažnai sergantiems grūdintis nelengva. Stuburo arterijos hipertenzija hipoplazija sergantiems, fiziškai silpniems žmonėms grūdintis reikia labai atsargiai.

Būtina stebėti organizmo siunčiamus signalus ir atsakomąsias reakcijas į šaltį.

sergant hipertenzija, galite apsipilti šaltu vandeniu 2 laipsnio hipertenzija 2 rizikos laipsnis 1 laipsnis

O po procedūros pagulėti šiltai apsiklojus. Be to, prieš pradedant grūdintis reikėtų pasikonsultuoti su gydytoju. Nekankinkite savęs. Jeigu jaučiate, kad sustirote ir jums nemalonu — būtinai vaistų nuo hipertenzijos instrukcijos procedūrą. Truputį pasimankštinkite ir išsitrinkite rankšluosčiu, kad kūnas greičiau sušiltų.

Grūdinimasis turi teikti malonumą!

sergant hipertenzija, galite apsipilti šaltu vandeniu 25 maisto produktai širdies sveikatai

Po procedūros turite pajusti jėgų antplūdį, džiugesį. Jei pagerėja apetitas ir miegas, jaučiatės puikiai — viską darote teisingai. Tačiau jeigu jaučiate diskomfortą, geriau rinkitės švelnesnes procedūras arba jų visai atsisakykite. Kuo šaltesnis vanduo, tuo trumpesnė turi būti procedūros trukmė. Kiekvieną seansą užbaikite energingai kūną trindami rankšluosčiu. Jeigu grūdinatės vonioje, labai svarbu, kad patalpoje būtų pakankamai šilta ir nebūtų skersvėjo.

Saulė taip pat grūdina Parengti kūną karštai vasarai taip pat svarbu, nes nepripratęs prie karščio organizmas gali perkaisti. Tada gali sustreikuoti širdis, sumažėti darbingumas, labai greitai pajuntamas nuovargis, susierzinimas. Pabūti saulutėje reikia ir dėl to, kad ji pakelia nuotaiką, stiprina imuninę sistemą, gerina kraujotaką, skatina ląsteles gaminti vitaminą D, kuris labai reikalingas dantims ir kaulams.

Iš jokių maisto produktų organizmas nepasiima tiek šio vitamino, kiek jo padovanoja saulė. Tačiau nepersistenkite maudydamiesi saulės voniose.

Grūdintis geriausia, kol dar šilta

Iš pradžių pasikaitinkite 10 min. Kasdien šį laiką ilginkite, tačiau daugiau kaip valandą kepti saulėkaitoje nerekomenduojama. Mat ilgai trunkančios saulės vonios nualina imuninę sistemą, karšti spinduliai gali nudeginti odą, ypač vidurdienį. O didžiausia yra odos vėžio grėsmė, kuri kyla daug būnant saulėje. Daugiau šia tema:.

Taip pat perskaitykite